UMAYOGI LIVESTREAM -TUNNIT

PIDÄMME KAIKKI TUNNIT VIIKKOKALENTERIN MUKAAN

Työskennellään yhdessä...

Tehtävämme on jakaa energiaa, voimaa ja tietoa naisille (kuten sinä), jotka haluavat voida hyvin ja pitää kehostaan huolta.  Meillä äidit harjoittelevat UmaYogi -tunneilla läpi raskauden sekä äiti- ja vauva-ajan lopulta ilman vauvaa tunneille kohti omaa henkilökohtaista harjoitusta.

UMAYOGI

Raskaus- ja odottavien -tunnit

UMAYOGI

Äiti- ja vauva -tunnit

UMAYOGI

Synnytysvalmennus

LIVESTREAM VIIKKOTUNNIT

Level I (perustaso)     Level II (keskitaso)     Level III (jatkotaso)

UmaYogi Raskausjooga

Säännöllinen liikunta koko raskauden aikana auttaa äitiä sopeutumaan kehonsa muutoksiin ja synnytykseen valmistautumisessa. Opettaja antaa vaihtoehtoja liikkeille kunnon sekä voinnin mukaan. Voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa mukaan tunnille.

Maanantaisin 18:45 - 19:45 - jooga 

Keskiviikkoisin  17:30 - 18:30 - pilates

Level I / II

Äiti-ja vauvajooga

Äiti -ja Vauvajoogan tarkoituksena on auttaa fyysistä ja emotionaalista elpymistä raskaudesta ja synnytyksestä. Tämä 45 minuutin vuorovaikutteinen tunti sisältää myös lempeitä harjoituksia vauvoille. Ilmapiiri pidetään rentona, joten voit ruokkia, liikkua tilassa tai rauhoittaa vauvaa aina, kun tarve syntyy - vauva on pomo!

Tiistaisin klo 11:00 - 11:45 - jooga

Torstaisin klo 11:00 - 11:45 - pilates 

Perjantaisin klo 10:00 - 10:45 - jooga

UmaYogi Odottavien Mattopilates

Pilates on oiva harjoitusmenetelmä raskaana olevalle. Hyvä lantionpohjan lihasten tuki ja keskivartalon kannatus sekä joustava keho ehkäisevät monilta kivuilta ja valmistavat kehoa synnytykseen. Tutkimukset osoittavat, että hyvä lihaskunto lyhentää synnytyksen ponnistusvaihetta merkittävästi.

Keskiviikkoisin 17:30-18:30

Level I / II

PILATES SOPII ODOTTAJALLEKIN! Pilates on oiva harjoitusmenetelmä raskaana olevalle. Hyvä lantionpohjan lihasten tuki ja keskivartalon kannatus sekä joustava keho ehkäisevät monilta kivuilta ja valmistavat kehoa synnytykseen. Tutkimukset osoittavat, että hyvä lihaskunto lyhentää synnytyksen ponnistusvaihetta merkittävästi. Pilatesharjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana. Raskauden aikanen pilatesharjoittelu auttaa kehoa sopeutumaan raskauden ajan muutoksiin, valmistaa kehoa synnytykseen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan. Pienryhmässä ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja tarvittaessa vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja. Drop In -tunneille voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa.

UmaYogi Äiti- ja Vauva Pilates

Yhdeksän pitkän kuukauden jälkeen olet iloinen, että sinulla on ihana vauva jota halata ja rakastaa. Uusi elämäntilanne vauvan kanssa tarkoittaa uutta aikataulua, ja saatat löytää itsellesi vähemmän aikaa keskittyä omaan hyvinvointiin ja terveyteen. On tärkeää löytää harjoitusohjelma, joka on tarpeeksi lempeä kehollesi, mutta samalla myös haastava.

Torstaisin 11:00-11:45

Level I

Hello!

Email: hello@yogawellness.fi

Phone: +358 44 308 40004

Tilaa uutiskirje sähköpostiisi

Yoga Wellness Finland 

Metsänneidonkuja 10, Duo-talo 02130 Espoo