Yoga Wellness -tunnit

Level I (perustaso)     Level II (keskitaso)     Level III (jatkotaso)

Antigym®

Harjoituksen perustaja on ranskalainen fysioterapeutti Thérèse Bertherat. Ajatuksena on liikkeiden avulla tutustua kehoon ja sen historiaan. Liikkeet sopivat kaikille ja niitä tehdään pienryhmissä.

Tilaustunti pienryhmille

max 5-10 henkeä

Level I

Astanga Flow Yoga

Astanga-jooga on dynaamista Hathajoogaa. Asentoja harjoitetaan rytmikkäänä liikesarjana (vinyasa)  yhdessä bandhojen (sisäisten lihassupistusten), ujjayi-hengityksen ja drishtien (keskittynyt katse) kanssa. Tunti haastaa kehoa.

Maanantaisin 17:30 - 18:30

Level II / III

UmaYogi Äitiys ja Raskaus -tunnit

Säännöllinen liikunta koko raskauden aikana auttaa äitiä sopeutumaan kehonsa muutoksiin ja synnytykseen valmistautumisessa. Opettaja antaa vaihtoehtoja liikkeille kunnon sekä voinnin mukaan. Voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa mukaan tunnille.

Maanantaisin 18:45 - 19:45

Keskiviikkoisin  17:30 - 18:30 

Kehonhuolto & Liikkuvuus -tunti

Kehonhuolto & Liikkuvuus -tunti sopii niin palauttavaksi harjoitteeksi kuin istumatyötä tekeville. Tunnilla keskitytään liikkuvuuteen, liikehallintaan, kehon linjauksiin ja tukilihaksiin. 

Tilaustunti pienryhmille

max 5-10 henkeä

Level I

Äiti-ja vauva -tunnit

Äideille, raskaana oleville ja synnyttäneille äideille löydät tunnit UmaYogi sivustolta. UmaYogi toimii Yoga Wellness Finlandin tiloissa äitien ja pikkubuddhien omana Studiona.

Tiistaisin klo 11:00 - 11:45

Torstaisin klo 11:00 - 11:45

Perjantaisin klo 10:00 - 10:45

Yin Yang Hathajooga

Yin yang -joogaharjoitus yhdistää dynaamisen hatha- ja yin-yoogan elementtejä virtaavaksi kokonaisuudeksi. Voimakkaat asanat nivoutuvat yin-joogan rentouttaviin asanoihin. Harjoitus lisää voimaa, liikkuvuutta ja kehotietoisuutta.

Tiistaisin klo 19:00 - 20:15 10.3. saakka!

Keskiviikkoisin klo 19:00-20:15 25.3. alkaen!

Level I / II

Dynaaminen Hatha

Nautitko dynaamisesta liikkeestä? Tällä tunnilla pääset haastamaan mieltä sekä kehoa voimaannuttavilla liikesarjoilla. Tunnit alkavat lämmittävällä aurinkotervehdyksellä hengitystä ja liikettä yhdistäen.

Tiistaisin klo 18:00-19:15 17.3. alkaen!

Sunnuntaisin klo 17:00-18:00 

Level I / II

Mattopilates

Menetelmän pääasiallisena tavoitteena on kehittää optimaalista toiminnallista ryhtiä vahvistamalla vartalon keskialuetta, harjoittamalla fysiologisesti oikeaoppisia liikeratoja, ja syventämällä hengitystä. 

Menetelmä vahvistaa syviä, hyvää ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. 

Keskiviikkoisin 16:15- 17:15

Level I / II

Dynaaminen

Yoga Pilates 

Tunti yhdistelee nimensä mukaisesti joogan ja pilateksen elementtejä. Dynaaminen ja virtaava harjoitus haastaa kehoa lisäten voimaa, tasapainoa ja kehonhallintaa. Unohtamatta ryhtiä ja ydintukea!

Sunnuntaisin 18:30 - 19:30

Level II / III

Wake Up!

Aamujooga

Lempeän dyynaaminen aamujooga herättelee juuri sopivalla intesiteetillä kehoa ja mieltä. Liikutamme rankaa kaikkiin suuntiin kiertäen, taivuttaen ja avaten. Starttaa aamu parhaalla mahdollisella tavalla ja syö maittava aamupuuro viereisessä kahvilassa.

Torstaisin 08:00 - 09:00

Level II

Kundalinijooga

”Löydä kehon tasapaino ja pura stressiä rauhoittumalla itsesi äärelle” Tunnilla käydään läpi kundaliinijoogan fyysisiä liikesarjoja, mitä kutsutaan nimellä kriya. Tunteihin kuuluu myös meditaatiota, hiljentymistä, hengitysharjoituksia, mantroja ja rentoutumista. 

Torstaisin 17:30 - 19:00

Level I / II

Heartful Yoga

Lempeyteen ja yksilöllisyyteen nojaava joogatyyli, joka ei ohjaa vain yhteen oppiin, vaan antaa mahdollisuuden luottaa oman kehomielen viisauteen. Heartful Yoga lisää elinvoimaa omista lähtökohdista käsin ja tuo joogan osaksi arkea myös maton ulkopuolelle.

Torstaisin 19:15 - 20:15

Level I

Seasonal Flow Yoga

Seasonal Yoga flow on virtaava joogaharjoitus, joka on suunniteltu tukemaan sinua
luonnon ja vuodenaikojen muuttuvien energioiden avulla. Harjoitus parantaa fyysistä
voimaasi ja joustavuuttasi ja tuo tasapainoa ja harmonisuutta elämääsi.

Perjantaisin 08:30 - 09:30

Level I

Easy Hathajooga

Easy Hathajooga on klassinen joogatunti. Harjoituksen tarkoituksena on avata kehoa, hieroa rauhasia sekä lisätä aineenvaihduntaa. Asanat eli joogaliikkeet venyttävät ja lisäävät verenkiertoa, samalla vahvistaen lihaksia. Teemme tasapainoharjoituksia joiden tarkoituksena on lisätä keskittymiskykyä. Unohtamatta keskittynyttä hengityksen ja liikkeen yhdistämistä. Tunti hoitaa kokonaisvaltaisesti mieltä ja kehoa. Tunti sopii hyvin aloittelijoille.

Perjantaisin 11:15 - 12:15

Level I