TUNNIT ESPOOSSA PAIKAN PÄÄLLÄ

TULE MUKAAN OHJATUILLE TUNNEILLE 

Voit käydä kaikilla tunneilla paikan päällä. 

Tunnit pidetään pienryhmissä (4 henkeä) sopivalla turvavälillä. Varauskalenterista voit valita osallistutko studiolla vai kotona.

Tervetuloa

Lifefulness® Body Method Asana

Lisbeth Taivasmaan kehittämä Lifefulness® Body Method Asana on joogaliikkeistä, hengityksen tarkkailusta ja hengitysharjoituksista koostuva joogametodi. 

Sunnuntaisin 18:30 - 19:30

Level II / III

Lempeä Hearful Yoga

Tunti yhdistelee nimensä mukaisesti joogan ja pilateksen elementtejä. Dynaaminen ja virtaava harjoitus haastaa kehoa lisäten voimaa, tasapainoa ja kehonhallintaa. Unohtamatta ryhtiä ja ydintukea!

Torstaisin 17:30-18:30

Level I

Ashtanga Vinyasa Flow Yoga

Astanga-jooga on dynaamista Hathajoogaa. Asentoja harjoitetaan rytmikkäänä liikesarjana (vinyasa)  yhdessä bandhojen (sisäisten lihassupistusten), ujjayi-hengityksen ja drishtien (keskittynyt katse) kanssa. Tunti haastaa kehoa.

Maanantaisin 17:30 - 18:30

Level II / III

UmaYogi Raskausjooga & Odottavien Pilates

Säännöllinen liikunta koko raskauden aikana auttaa äitiä sopeutumaan kehonsa muutoksiin ja synnytykseen valmistautumisessa. Opettaja antaa vaihtoehtoja liikkeille kunnon sekä voinnin mukaan. Voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa mukaan tunnille.

Maanantaisin 18:45 - 19:45 - jooga

Keskiviikkoisin  17:30 - 18:30 - pilates

Äiti-ja vauva-tunnit

Äiti -ja Vauvajoogan tarkoituksena on auttaa fyysistä ja emotionaalista elpymistä raskaudesta ja synnytyksestä. Tämä 45 minuutin vuorovaikutteinen tunti sisältää myös lempeitä harjoituksia vauvoille. Ilmapiiri pidetään rentona, joten voit ruokkia, liikkua tilassa tai rauhoittaa vauvaa aina, kun tarve syntyy - vauva on pomo!

Tiistaisin klo 11:00 - 11:45 - jooga

Torstaisin klo 11:00 - 11:45 - pilates 

Perjantaisin klo 10:00 - 10:45 - jooga

Flowjooga

Yin yang -joogaharjoitus yhdistää dynaamisen hatha- ja yin-yoogan elementtejä virtaavaksi kokonaisuudeksi. Voimakkaat asanat nivoutuvat yin-joogan rentouttaviin asanoihin. Harjoitus lisää voimaa, liikkuvuutta ja kehotietoisuutta.

WellnessOnline

tiistaina klo 14:00-14:30

tiistaina klo 14:45-15:15

Level I / II

Dynaaminen Hathajooga

Nautitko dynaamisesta liikkeestä? Tällä tunnilla pääset haastamaan mieltä sekä kehoa voimaannuttavilla liikesarjoilla. Tunnit alkavat lämmittävällä aurinkotervehdyksellä hengitystä ja liikettä yhdistäen.

Lifefulness® Body Method Pilates

Menetelmän pääasiallisena tavoitteena on kehittää optimaalista toiminnallista ryhtiä vahvistamalla vartalon keskialuetta, harjoittamalla fysiologisesti oikeaoppisia liikeratoja, ja syventämällä hengitystä. 

Menetelmä vahvistaa syviä, hyvää ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. 

Keskiviikkoisin 16:15- 17:15

Mattopilates + pienvälineet

Iyengarjooga

Iyengarjoogassa asentotyöskentely on erittäin tarkkaa, mikä kehittää nopeasti kehotietoisuutta. Huomion tarkka kohdistaminen kehon linjauksiin hiljentää mielen ja linjaa sen toimimaan kehon kanssa yhteistyössä. 

Maanantaisin klo 15:45-17:00