Tunnin ohjaaja: Liisa Erika "Lisbeth" Taivasmaa

Maanantaisin

klo 18:45-19:45

Level I / II

Pilates on oiva harjoitusmenetelmä raskaana olevalle. Hyvä lantionpohjan lihasten tuki ja keskivartalon kannatus sekä joustava keho ehkäisevät monilta kivuilta ja valmistavat kehoa synnytykseen. Tutkimukset osoittavat, että hyvä lihaskunto lyhentää synnytyksen ponnistusvaihetta merkittävästi.

Pilatesharjoittelun avulla opit oikeaa kehonhallintaa ja harjoitat kestävyyttä ja koordinaatiokykyä. Harjoittelu vahvistaa syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä lantionpohjaa ja auttaa säilyttämään hyvän ryhdin raskauden aikana.

Raskauden aikanen pilatesharjoittelu auttaa kehoa sopeutumaan raskauden ajan muutoksiin, valmistaa kehoa synnytykseen ja synnytyksen jälkeiseen aikaan. Pienryhmässä (max. 10 osallistujaa) ohjaaja voi antaa yksilöllistä ohjausta ja tarvittaessa vaihtoehtoisia liikkeitä ja alkuasentoja. Drop In -tunneille voit tulla missä tahansa raskauden vaiheessa.


7 syytä miksi Pilates odottaville äideille tekee raskauden paremmaksi!

* ​harjoitus auttaa sinua hyväksymään muuttuvan kehosi

* vahvistaa kehoa ja mieltä

* vahvistaa jalkoja, lisää tasapainoa ja ylläpitää painonhallintaa

* normaalissa raskaudessa voit tehdä harjoitusta koko odotusajan

* opettaa kuuntelemaan kehoasi

* vähentää selkäkipuja

* nopeuttaa palautumista synnytyksen jälkeen

UmaYogi WellnessOnline

Valkjärventie 2, Espoo
hello@yogawellness.fi
Puh. 044 308 4004 / toimisto